BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

Friheten med Pengar

Har betalat min "mat" i småmynt jag haft hemma i 1 vecka nu...
fick pengar idag och handlade.
I vanliga fall när jag handlar efter en tid av fattigdom så handlar jag skräp mat, men inte idag.
  • Juice
  • Mjölk
  • Yoghurt
  • Laxfilé
  • "Fiskpanetter"
  • Ost
  • Dinkelbröd
  • Kalkonskinka
  • Äpplen
  • Choklad (Créme Brulée)
Vad hände med min skräp mat? Vart ju tyvärr ingen sallad men det vart för mycke stress.
funderade även på att investera i ett matkort på skolan så jag har mat varje dag. Det är ju bara ca 900 spänn på 1 månad. Men, då kan jag inte "glömma" lunchen. Som btw blev en morot idag.
 
Utöver denna lycka med maten så MÅSTE jag städa hemma... jag har ingen soffa kvar. -suckar och tittar på klädhögen där soffan en gång var- är sååå mycket som borde göras... blommorna dog för någon dag sedan, disken har varit i blöt för länge nu, tvätten har legat i tvättpåsen i någon vecka nu i väntan på att vikas och läggas in i garderoben.. Men detta ska fixas imorgon efter jobbet innna jag drar till hallen och håller polarna sällskap under PiteOpen ^_^
 
Och detta har varit min dag idag -ish... förutom att jag satt uppe i konsten med Mimmi och Jocke idag efter jobbet och jag fick skjuts till Le Parents av Jocke efter de ^_^
ja jag hoppas att ni har en underbar tid, trotts att det är höst/vinter... ooooh 22:22...
 
Meeeeeen.... Tjingeling =P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: