BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

Ny plan

vaknade ca kl 11 idag... FAIL
men åt fort som fan gick till af, gick på stan... fann inte de jag sökte efter.
träffade Mattias, vi fann inte de vi sökte efter heller... -_-
Efter de så har jag varit upptagen med att utforska min konstnärliga sida. Jag har ritat, skrivit, sjungit och dansat. Känner mig rätt stolt ^^
jo har även handlat och hjälpt Emma att skruva isär hennes säng.

Men nu till den nya planen. Jag har ställt klockan på 8:00 en bit bort och istället för att kliva upp och stänga av den för att sedan lägga mig igen, föbannat korkat. Nu ska jag försöka gå direkt till duschen för att inte somna om. Annars återstår ju bara att vaka..

så nu är klockan 4 och jag ska sova. Hoppas ni sov innan de. ^_^

Tjingeling =_=
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: