BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

En sån dag...

vaknade lite för sent idag, men jag har lärt mig att äta havregrynsgröt :D, med jordgubbssylt iofs, men ändå.
var på bowlinghallen en sväng och träffade Malin och Sebbe. for hem för att äta och se serier ^^
efter de vart det bara datorn och lite tråk... men det löste sig med en hel del prat på Skype och Spotify musik.
jo det är även andra dagen som jag blivit kallad för Teletubbie... så jag och Mattias kom på att jag är Laa-Laa (gula) och han är Tinky Winky (lila) stämde rätt bra ändå ^^
+ att ingen utav oss tyckte om Teletubbies innan men av ett avsnitt med de så tycker vi om just Tinky Winky och Laa-Laa ^^ vad hände liksom XD

men nu är det dax för sängen så jag kommer upp vid 8-9 som jag tänkt ^^ så godnatt folket

Tjingeling :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: