BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

Eurovision Song Contest

Tydligen är det final idag.. har inte sett ett enda program så ser inte finalen heller.
MEN jag har lyssnat på en massa musik på spotify och fixat till min Google+ ^_^
 
och såg då att det var ett tag sen jag skrev här.
kan ju säga att det inte har hänt så mycket sen jag skrev sist.
Förutom att ja det gick bra efter ett tag.
Så nu har jag jobb på Framnäs igen men bara på 40% (bättre än ingenting right?)
 
har ju gått ett tag, så nu är ju terminen snart slut och åter igen mellan 2 jobb igen..
men man kan ju inte klaga allt för hårt då jag nu väntar på mitt nästa move.
Luleå eller Umeå nu jävlar...
 
och då vet ni ^^
nu dax för sängen som den pensionär jag är, But first, let me take an old #selfie
 
 
 
 
 
 
 Good night from me ;P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: