BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

Första dagen på året

Första stunden spenderades med Mattias, efter ett tag kom Ewe, Elin och Malin H
litet tag efter de går jag och Mattias till Challange, vilket vi lämnar ca kl 2:30
For hem till mig för att se något avsnitt av Orange is the new Black medans vi drack lite till (vin och cider)
kom i säng först kl 4:30... spännande... vaknade några gången under "natten". Första gången tror jag var för att jag blev knäad av Mattias... på rumpan... hellre där än någon annanstans. Senare vart de att jag vaknade för att de vart varmt, men det var då jag märkte att vände jag på mig till höger så vända han sig till höger, vände jag mig till vänster gjorde han likadant, låg jag på mage så nog fan låg han på mage sen... jag hade lite kul åt att vända på ig faktiskt XD senare på morgonen var det också spännande ^_^ när jag sa att det var dax att kliva upp så vart jag stjärtad, sparkad på stjärten och fick en kudde i fejset.. jag kände mig så älskad XD
 
Frukost, sång, FB och bitchighet kom efter de.. senare var det ju bara tyvärr att den lilla sparven skulle hem.. så på med varmare kläder och gå till bilen.
 
Ja det var väl de... har inte hänt så mycke mer
om man inte räknar med att jag handlat, sett serier, diskat, lagat mat och började skriva skrivstil...
OCH försökt bli av med denna Urge att flytta söderut för att kunna gå danskurser...
 
men nu blir det att förbereda för sängen... vem vet vad som händer imorgon ^_^
 
Tjingeling alla djur där ute.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: