BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

vad ska man säga....

Fått veta idag att jag ska börja "Praktisera" på Samhall
på måndag kl 8
känner verkligen inte för att göra de..
de e bra att ha nått att gör...
men bara för att man har jobbat med städ så ska man få göra de
resten av livet eller??
så nu blir de Lunchlådor igen >_<
känner att jag bara får ångest av att tänka på de..

nu e man fast med jobb
ingen fritid, en massa mer måsten
bråka om pengar...
fick veta att jag ska få pengar av A-kassan iaf..
men såhär står de på pappret:
"Din Normalarbetstid blir 29 timmar per vecka"
jag har jobbat 40 timmar i vecka
och nu på måndag ska jag börja jobba 40 timmar i veckan
och som jag fattar de så ska jag få samma som A-kassan ska ge mig..

Jag e seriöst jävligt sugen på att kasta in handduken
jag fixar seriöst inge mer
..........................................
alla e glada för att jag ska börja jobba
men allt jävla skiter dig sig ju...
de e ju för helvete inte ens ett jobb
de e praktik och sen till sommarn så kanske jag får jobb om jag har tur
jag slutade på ISS för att jag tycker inte om att städa
och så hamnar jag på ett annat jävla städ företag
och ska desutom jobba för mycke...

Emilush & Caustic - Jag vill inte vara kvar här Ft Alexander Schöld
Lasgo - Cry
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Nåh Ems jag förstår dig..:/ det suger ju men jag hoppas du står ut tills du fixar något bättre..jag sitter ju o spelar bingo hela dagarna :s

2 Jennie
skriven :

Nåh Ems jag förstår dig, det suger ju! men jag hoppas du kan stå ut tills du hittat något bättre, jag sitter ju o spelar bingo hela dagarna :s

3 Evelina
skriven :

Du klagar mycket stumpish ;)

Mamma har en axel du kan gråta på hehehehehehe

Hon hälsar att "vi ses på måndag".

Grill ikväll ^^