BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

Hoppas de e denna Emma menar

OM MIG:
Namn: Emma
Födelsedag: 30 Augusti
Hemstad: Pite
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: mörk blond? skiftar i guld eller nå :S
Längd: 170cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovana: eeeeeh jag skrattar för mycke???
Stjärntecken: Jungfrun
Skostrl: 41
Är dina föräldrar skilda: nej
Din svaghet: veta att någon e ledsen???
Rädsla: att... dö kanske?
Mest använda fras på msn: hahaha xD eller Ekan!?!
Det första du tänker på när du vaknar: när fan somna jag

FAVORIT:

Färg: Svart, vit, röd och kanske blå ^^
Mat: Kyckling och köttbullar ^^
Djur: Katter och Drakar.. dom finns
Glass: ja vilken glass äter jag inte xD
Godis: jag är en godis junkie xD
Affär: New Yorker annars så brur jag mig inte.. bara jag kan ha skiten xD
Sallad: Jag äter bara morötter, inlaggda Rödbetor och kanske vattenkastanjer
Skådespelare: Johnny Depp och han som spelar House... Hugh Laurie
Låt: just nu S.B.D. - Hur Snygg É Du Då?
Nummer: eeeh 13 kanske och helst en Fredag xD
Tuggummi: tror de var nå Extra eller nå
Helgdag: är man arbetslös e de väll alltid helg >_<
Årstid: Vår och Höst
Tandkräm: Colgate eller nå på A
Radiostation: lyssnar inte på radio.. men kanske Lugna favoriter?

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: skådespelare eller sångare?? eller nått sånt xD
Hur vill du dö: gammal och snabbt och smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig: eeeeh jag e så lik många så...
Vem är högljuddast: måste helt klart säga Jennie.. sorry ;)
Vem har du känt längst: Måste säga Malin där asså
Vem är blygast: många e blyga på olika sätt.. men Jag och dom i Emma "gruppen"
När grät du mest: när jag flyttade hemifrån tror jag var 15 så.
Vad är den bästa känslan i världen: ja inte vet jag när man gjort annat än köttbullar
Värsta känslan: Veta att någon behöver hjälp men man kan inget göra?
Vart vill du bo i framtiden: Pite, Uppsala, Göteborg, Tyskland, Japan.. välj en ^^
Hur länge tror du att du kommer leva: tror 65-70 år men hoppas på mer ^^

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: men säkert
Moonat någon: eeeh vet fan inte... inte med flit iaf xD
Blivit dissad: vem har inte xD
Rymt hemifrån: svårt... skulle jag byggt en kojja och levt på kottar??
Föreställt dig ditt ragg naken: hmmm... tror inte de fan.. men jag borde ju ha gjort de
Skolkat: men säkert xD
Tänkt på självmord: jupp i kanske 1 min xD
Sovit utomhus: jupp i tält xD
Gråtit i skolan: ja jag är en mes xD
Spytt i skolan: eeeeh tror inte de asså
Velat bli modell: vet inte om jag tänkt den tanken
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: jupp gör nått puckat varje dag -asg-
Sett en död människa: tror inte de.. tack och lov
Druckit alkohol: men säkert -asg- men som tur e så e varannan helg vit ^^
Ätit sushi: nej för fan... rå fisk inte min grej
Varit på scen: är en teaterapa och tycker om att sjunga ^^
Snattat: haha och jag var bra på de xD
Retats: endast på skämt
Blivit nerslagen: Nej och vill inte bli de heller

DU:

Svär: som faaan xD
Sjunger bra: jag vet inte.. kanske inte hela tiden >_< får fråga mina seriösa polare xD
Duschar dagligen: Nej för fan, det är inte bra för kroppen eller håret
Vill gå på högskola/universitet: är inte skolmatreal
Vill gifta dig: vem vet.. vem vet
Tror på dig själv: ja de kan hända att jag tror på mig sälv xD
Kommer överens med dina föräldrar: ja de gör jag faktiskt xD
Gillar åska: vem gillar inte åska ^^
Spelar något instrument: Keyboard har en några meter bakom mig
Äger en iPod: nej
Ber: de kanske jag gör utan att veta om de
Går till kyrkan: Negativt
Sover med gosedjur: har för många så de e antingen jag eller nallarna i sängen... 
För dagbok: Bloggar xD
Dansar i regn: I sommaregn med Emma inga problem xD
Sjunger i duschen: hahaha nej de gör jag faktiskt inte xD

THIS OR THAT:

Pepsi/cola: måste väll ta Cola då
Mcdonalds/burger king: Mcdonalds... BK smakar som skosula >_<
Choklad/vanilj: Båda!!!
Jordgubbar/blåbär: eeeeh Jordgubbssylt??
Kött/veg: Kött! ^_^ 
Tv/film: Båda funkar ^^
Gitarr/trummor: Visst Dissa Basen gör de.. alla behövs.. svin...
Adidas/nike: spela roll dom går sönder dom också xD
Kinamat/mexikanskt: Kinamat ^_^
Kakor/paj: Kakor!!
MTV/VH1: tror fan VH1 ^^
Blind/döv: hellre blind än döv... skulle inte kunna leva om jag inte fick höra nå ljud...

KAN DU:

Gå ner i splitt: hahhahaahahaha lyckas jag så möts vi på sjukan XD
Skriva med båda händerna: ja de går väll säligt men va faan... lättare vid datorn xD
Vissla: ja för fan de e jag bra på xD.
Blåsa en bubbla: med tuggummi ja ^^
Rulla din tunga i en cirkel: göra de som ett rör?? så ja
Ha dina ögon i kors: eeeh nää... varför ska jag ha de.. it's like having a lazy eye...
Nudda näsan med tungan: hahahahahahaha ja de kan jag faktiskt.. utan att trycka ner näsan heller xD.
Dansa: ja de kan jag väll ^^ olika saker till och med xD.
Äta vad du vill utan att oroa dig: jag äter ju vara köttbullar.. så ja jag kommer bli en köttbulle xD

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefonen med: Jennie
Du fick sms ifrån: Ekan xD
Du kramade: Nettan
Du kysste: Antingen Jennie eller Pontus xD
Du skällde på: Ekan
Du sov med: Ewe
Du sportade med: leka med Grannen barn gills de??

SENAST DU:
Skrattade: några minuter sen??
Grät: eeeeh förra veckan eller nå..
Tuggade tuggummi: måste också ha varit förra veckan
Drog ett skämt: ja någon minut sen xD

VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster: snö och grannarnas balkonger??
Lyssnar du på musik nu: ja de e klart.. ^^ S.B.D. xD
Vad har du på dig: ett täcke xD

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: de vore fränt ^^
Mirakel: ja för fan
Magi: vill kunna de ^^
Kärlek vid första ögonkastet: kanske...
Gud: njaaa
Satan: ja och tror fan de e satan som e Jennies Bitch xD
Spöken: ja de e klart ^^
Tomten: ja men självklart.. vem får annars barnen presenter av xD

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: måste bli Tyskland så jag får träffa syrran
Hur många plattor äger du: åååh shit måste jag räkna... men säkert över 30...
Hur många kuddar sover du med: 5-6 stycken.. älskar kuddar så ^^
Dricker du mjölk: ja de e klart ^^
Personer du hatar: vet inte om jag hatar nåmer... 4 år de får fa räcka xD
Tror du gud är en tjej: njaaa tror inte de e nått.. kanske en shemale eller ett det xD

Vad borde man uppfinna: smink som faktiskt sitter... eller en frän maskin som gör så jag kan få en drake, bli häxa, bli vampyr, bli en mutant... ha en undervattens värld som Ariel bor i... ja en sån där allt-i-allo maskin ^^

Är du ett hälsofreak: hahahaHAHAHAHAHAHAHAhahahahaha jag dööööör... jag lever ju på köttbullar, cigg, godis, någon dressing... jag är inte.. jag repiterar INTE ett hälsofreak.... hahahahaha -roflmao- hahahahahah!!!!!! den frågan var rolig
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emma
skriven :

Thank you gullet, det var den listan som jag menade :P. Nu är det snart fredag ! :D