BlondLittleLady

x^2+(y-∛(x^2 ))^2=1

Food and stuff

okej igår så var Jag, Malin och Tanja inne på PDOL området ^^
åkte flygande mattan med Tanja iaf..
eeeh ja de hände inte så mycke
men senare mot 11
så kom Broder.. så han och Tanja fick åka Batman xD
vilka puckon.. jag hade ju spytt xD
ja och så Hem där vid typ.... kanske 12-1
tider asså... ja hur som haver.. går och lägger mig 01:40
men ICKE broder ringer och tycke att jag ska vara med i ett War i spelet
ja så jag offrar mig.. och ja jag dog som fan
en Healer ska ge fan i war..
och själv så fattar jag inte inte varför alla e så jävla fittiga..
så jag får lust att fara till deras jävla land.. leta upp dom
och sen spöa skiten ur dom...
+ att jag tror att dom har en störning i huvet eller e typ 10
för de e inte många som kan engelska asså...
eller så e dom för uppjagade så dom fattar inte vad man säger xD

om man inte säger F U, U Cunt eller go and f uck your mom
då blir dom skit sura och letar upp en xD
men dom kan inte göra nåt om jag inte är i rätt stad
ja men iaf..
jag somnade typ kl 7 xD
men jag vaknade ändå kl 11 ^^
jag e bäst...

så jag har gjort frukost
och jag älskar denna japan inspirerande mat jag gör ^^
ja så detta e min mat då ^^



så japank soya, vatten och maten består av ris kokat i curry
senare stekt i mer curry, soya, caynnepeppar och tonfisk ^^
och lite snyggt placerade ägg bitar xD
inte illa ^^

jo om ni e som en polare till mig ;)
no name there xD
så e detta inte en stor skål xD
Diameter: 14 cm Höjd: 6 cm

eller om ni inte tror mig
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20057057
fast mina e ju svarta så jag e nöjd ^^

ja men nu ska jag se vilken låt Ekan väljer..
säger en bokstav.. jag kollar hur många låtar de e
och sen säger han en siffra och den blir de xD
okej jag sket i de... han får inte välja så..
meeeen han skickade en låt och den var bra ^^
så den rekomenderar jag ^^

Mercenary - Soul Decision
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: